Všeobecné obchodní podmínky
SPOLEČNOST
Vieworks s.r.o.
Vejvodova 445/1
Praha 1, 110 00
IČO: 26148021
DIČ: CZ26148021
Zapsán u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 74489
PROVOZOVNA
Yoga Movement
Na Zatlance 1151/8,
Praha 5 – 150 00
KONTAKTNÍ ÚDAJE POSKYTOVATELE
Recepce:
info@yogamovement.cz
+420 702 157 021
ZODPOVĚDNÁ OSOBA
Adéla Porubská
adela@yogamovement.cz
+420 777 117 299
Každý klient je povinen seznámit se s všeobecnými podmínkami studia Yoga
Movement Prague (dále jen jako studio nebo poskytovatel). Všeobecné obchodní
podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou
vydány dle ustanovení § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále
jen „občanský zákoník“).
I.
Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti poskytovatele služeb a
fyzické osoby, která uzavírá smlouvu o poskytování služeb dle ust. § 1746 odst. 2
občanského zákoníku mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v
rámci své podnikatelské činnosti.
II. Služby a ceny
▪ Kompletní informace o cenách, službách, lektorech, workshopech a aktualitách
jsou uvedeny na stránkách www.yogamovement.cz.
III. Nákup služeb - rezervace lekcí, storno
Jednotlivé lekce lze objednat přes on-line rezervační systém uvedený na
webových stránkách studia, telefonicky na recepci studia, emailem či osobní
rezervací přímo na recepci studia.
▪ po vytvoření a zaslání objednávky zašle studio klientovi potvrzení o objednávce
na e-mailovou adresu uvedenou klientem. Smlouva je uzavřena zasláním
potvrzení studiem o zaplacení služby klientem
▪ Všechny objednávky přijaté studiem jsou závazné do jejich zrušení. Zákazník
může zrušit objednávku prostřednictvím rezervačního systému nebo
elektronicky na email studia.
Poplatky za nevčasné storno
Otevřené lekce
▪ 0% ceny výuky — při zrušení/přesunu výuky více než 6 hodin před jejím
začátkem.
▪ 100% ceny výuky — při zrušení/přesunu v době kratší než 6 hodin případně při
nedostavení se na lekci
▪ Při zrušení lekce 2x za sebou méně než 6 hodin před lekcí během jednoho měsíce,
omezíme vaše rezervace přes online rezervační systém po dobu jednoho týdne.
Poplatek za zrušení/přesunutí soukromé lekce
0% ceny výuky — při zrušení/přesunu výuky více než 24 hodin před jejím začátkem.
100% ceny výuky — při zrušení/přesunu v době kratší než 24 hodin dále při
nedostavení se.
Ostatní akce
▪ Poplatek za zrušení rezervace na (WORKSHOPY, YM EXPERIENCE, DALŠÍ
VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY)
0% z ceny akce – rezervace zrušena více než 14 dní před
začátkem plánované akce.
50% z ceny akce — rezervace zrušena méně než 14 dní před
začátkem plánované akce.
100% z ceny akce - rezervace zrušena méně než 7 dní před začátkem plánované akce
IV. Zákaznický účet - on line rezervační systém
▪ Na základě registrace kupujícího provedené na webových stránkách může
zákazník přistupovat do svého zákaznického účtu (dále jen „zákaznický účet“).
▪ Při registraci do zákaznického účtu je zákazník povinen uvádět správné
kontakty tak, aby mohl být informován např. o změnách rozvrhu či zrušení
lekce při nedostatečném počtu cvičících. Údaje uvedené v uživatelském účtu je
zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené
zákazníkem v zákaznickém účtu jsou poskytovatelem služeb považovány za
správné.
▪ Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem.
Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k
přístupu do jeho zákaznického účtu. Poskytovatel služeb nenese odpovědnost
za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
▪ Zákazník není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
▪ Poskytovatel služeb může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když
zákazník svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy zákazník poruší
své povinnosti ze Smlouvy a/nebo těchto obchodních podmínek.
▪ Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě,
a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového
vybavení poskytovatele služeb, popř. nutnou údržbu hardwarového a
softwarového vybavení třetích osob.
▪ S osobními údaji vloženými do zákaznického účtu nakládá Poskytovatel služeb
v souladu s prohlášením o ochraně osobních údajů, jehož text je k dispozici na
webových stránkách.
V. Platební podmínky a dodání zboží
▪ Cenu služeb dle Smlouvy může zákazník uhradit
▪ V hotovosti
▪ Platebním příkazem
▪ bezhotovostně přes platební terminál na recepci studia
▪ V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit kupní cenu splněn
okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele služeb.
Podle zákona je prodávající povinen vystavit zákazníkovi účtenku o zakoupení
služby.
PODMÍNKY VYUŽÍVÁNÍ ZAKOUPENÝCH VSTUPŮ
Balíček pro 5 a 10 lekcí má platnost 3 měsíce od data zakoupení.
Platnost balíčku nelze prodloužit. Balíček platí pouze pro jednoho klienta a nelze ho
použít naráz více lidmi.
VI. Odstoupení od smlouvy
▪ Klient, který uzavřel smlouvu s poskytovatelem, má právo od smlouvy odstoupit za
podmínek uvedených níže, pokud již nezačal čerpat vstupy z permanentky, kurzu či
vstupy z individuálních lekcí.
▪ Lhůta pro odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo uzavřené
mimo obchodní prostory činí 14 dnů ode dne uzavření smlouvy.
▪ Klient nemůže odstoupit z důvodů uvedených v ustanovení § 1837 občanského
zákoníku, zejména nemůže odstoupit od Smlouvy:
•
o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným
souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poskytovatel před
uzavřením smlouvy sdělil zákazníkovi, že v takovém případě nemá právo na
odstoupení od smlouvy, v dalších případech uvedených v § 1837 občanského
zákoníku.
▪ Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí klient odeslat prohlášení o
odstoupení písemnou formou ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
▪ Pro odstoupení od Smlouvy může zákazník využít stejný způsob, jakým se
přihlásil na webových stránkách, v rezervačním systému. Poskytovatel služeb
potvrdí klientovi bezodkladně přijetí odstoupení. Odstoupí-li klient od smlouvy o
poskytování služeb v souladu s výše uvedenými ustanoveními, vrátí mu poskytovatel
bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od
odstoupení od smlouvy, všechny zaplacené peněžní prostředky dle Smlouvy
stejným způsobem, jakým klient prostředky vynaložil. Poskytovatel služeb vrátí
klientovi přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím
klient souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
▪ Zákazník tímto žádá, aby poskytovatel začal s plněním své povinnosti ve lhůtě pro
odstoupení od smlouvy.
VII. Reklamace
1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí
příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména zák. č. 89/2012 Sb.,občanským zákoníkem a ve vztahu ke spotřebitelům zákonem č. 634/1992 Sb.,
o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
2. Dojde-li ke zrušení akce, na které si zákazník již zakoupil vstupenku, bude
zákazníkovi vráceno vstupné na základě zákazníkem uplatněné řádné
reklamace v zákonné lhůtě.
3. Zákazník je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit doklad o
koupi služby nebo jiným způsobem prokázat vznik smluvního vztahu.
Podmínkou uplatnění práv je, aby zákazník v době trvání záruky a bez odkladu
po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu, kterou na službě shledal.
4. Místem uplatnění reklamace je adresa provozovny Yoga movement, uvedená
v záhlaví této smlouvy, přičemž reklamaci je možné uplatnit zejména osobně na
recepci nebo písemně doporučenou poštou či emailem.
5. Uplatní-li zákazník reklamaci a vytkne tak poskytovateli vady na službě, sepíše
o tom poskytovatel zápis, který obsahuje datum zahájení reklamačního řízení,
specifikaci služby, označení vadné vlastnosti, způsob vyřízení reklamace
požadovaný zákazníkem, termín vyřízení reklamace.
6. Zákazník má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V případě
uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode dne uplatnění
práva z vadného plnění až do dne vyřízení reklamace.
7. Vyřizování reklamace nesmí bez dohody se zákazníkem trvat déle než 30
kalendářních dnů.
8. Poskytovatel musí o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do 3
pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená potřebná k
odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být
vyřízena co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.
Dohodne-li se zákazník s poskytovatelem na lhůtě delší, pak musí být
reklamace vyřízena do konce prodloužené lhůty. Reklamační řízení musí být
ukončeno vydáním rozhodnutí (potvrzení) o reklamaci, ve kterém bude datum a
způsob vyřízení reklamace, informace o provedení nápravy, případně písemné
odůvodnění zamítnutí reklamace.
9. Poskytovatel služeb odpovídá za vady služeb, které se projeví v zákonné
záruční době, která počíná běžet ode dne poskytnutí služby.
10.Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit reklamaci.
12.V případě, že dojde mezi poskytovatelem a zákazníkem - spotřebitelem ke
vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se
nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na
mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední
inspektorát - oddělení ADR, adresa:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 796/44
110 00 Praha 1
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
VIII. Ochrana osobních údajů GDPR
▪ Studio zpracovává osobní údaje za účelem uzavření a naplňování práv a
povinností vyplývajících ze Smlouvy s klientem. S osobními údaji je zacházeno
v souladu s právními předpisy.
▪ Studio se zavazuje dodržovat mlčenlivost o osobních údajích zákazníka a
poskytovat jim dostatečnou ochranu tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému
nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě,
neoprávněným přenosům, k jejich neoprávněnému zpracování jakož i k jinému
zneužití osobních údajů.
▪ Studio zpracovává osobní údaje v přesně takové podobě, v jaké je získá od
klienta, v souladu se stanoveným účelem pro jaký jsou zpracovány a v rozsahu
nezbytném pro naplnění takového účelu, a uchovává je pouze po dobu
nezbytnou k účelu jejich zpracování.
Podrobné informace o zpracování a ochraně osobních údajů zákazníka ze strany studia
jsou k dispozici zde.
IX. Závěrečná ustanovení
▪ Veškerá ujednání mezi Studiem a klientem se řídí právním řádem České
republiky. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak
strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky s vyloučením kolizních
ustanovení. Tímto nejsou
dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
▪ Studio není ve vztahu ke klientovi vázáno žádnými kodexy chování ve smyslu
ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
▪ Všechna práva k webovým stránkám poskytovatele služeb, zejména autorská
práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotografií, filmů, grafik, ochranných
známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží studiu. Je zakázáno kopírovat,
upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu
poskytovatele služeb.
▪ Studio nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do
webových stránek nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
Zákazník nesmí při využívání webových stránek používat postupy, které by
mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost,
která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či
neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové
stránky a užívat webové stránky nebo její části či softwarové vybavení takovým
způsobem, který by byl v rozporu s jejich určením či účelem.▪
▪ Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem služeb v
elektronické podobě a není přístupná.
▪ Znění obchodních podmínek může poskytovatel služeb měnit či doplňovat.
Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti
předchozího znění obchodních podmínek.
▪ Zákazník se zavazuje, že při návštěvě lekcí, popř. workshopů či školení, bude
respektovat pravidla obsažená v provozním řádu.
▪ Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování
služeb, uzavřené mezi studiem a zákazníkem. Odchylná
ujednání ve smlouvě o poskytování služeb mají přednost před ustanoveními těchto
obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2024.
