Rozvrh ↗LekceCeníkPořádámeO násE-shopKontakt
Přihlásit sePrvní lekci
Přihlásit sePrvní lekci
0

Váš košík

$0.00
  • :
Smazat
Celkem
Plaťte vašim prohlížečem.
Pokračovat do košíku
Váš košík je momentálně prázdný.
Produkt v tomto množství není dostupný.
Yoga Movement
  • Rozvrh ↗︎︎
  • Ceník
  • Pořádáme
  • O nás
  • E-shop
  • Kontakt
Podle lekce
  • Foundation
  • Healing
  • Grounding
  • Dynamic
  • Elevate
  • Pilates
  • Těhotenská jóga
  • HIIT
Podle stylu jógy
  • Hatha jóga
  • Restorative jóga
  • Vinyasa jóga
  • Jivamukti jóga︎
Užitečné
  • Poprvé na lekci︎
  • 20 % off︎
  • FAQ︎
Kontakt
  • +420 702 157 021studio@yogamovement.cz
  • Na Zatlance 1151/8
    Praha 5 — Smíchov 150 00
  • Po—Pá 7—21*
    So—Ne*
    *dle rozvrhu
Lekce Yoga Movement
Zavřít
Podle lekce
  • Dynamic
  • Foundation
  • Healing
  • Grounding
  • Elevate
  • Pilates
  • Těhotenská jóga
  • HIIT
Podle stylu jógy
  • Hatha jóga
  • Restorative jóga
  • Vinyasa jóga
  • Jivamukti jóga︎
Užitečné
  • Poprvé na lekci︎
  • 20 % off︎
  • FAQ︎
  • Rozvrh ↗︎︎
Kontakt
  • +420 702 157 021studio@yogamovement.cz
  • Na Zatlance 1151/8
    Praha 5 — Smíchov
150 00
  • Po—Pá 7—21*
    So—Ne*
    *dle rozvrhu

Obchodní podmínky pro E-shop

Vieworks s.r.o.

Vejvodova 445/1

Praha 1, 110 00

IČO: 26148021

DIČ: CZ26148021

Zapsán u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 74489

PROVOZOVNA

Yoga Movement

Na Zatlance 1151/8,

Praha 5 – 150 00

KONTAKTNÍ ÚDAJE POSKYTOVATELE

Recepce:

info@yogamovement.cz

+420 702 157 021

ZODPOVĚDNÁ OSOBA

Adéla Porubská

adela@yogamovement.cz

+420 777 117 299

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosg Vieworks s.r.o., se sídlem Vejvodova

445/1, 110 00 Praha 1, zapsané v obchodním rejstříku (dále jen „prodávající“) upravují vzájemná práva a povinnosg

smluvních stran vzniklé v souvislosg nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi

prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu

prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.yogamovement.cz, a to

prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“) a další související právní vztahy.

1.2. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě

mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součásl kupní smlouvy.

1.4. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a

povinnosg stran vzniklá po dobu účinnosg předchozího znění obchodních podmínek.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského

rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V

případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z

webového rozhraní obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje.

Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třelm osobám.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců

nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosg z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou

údržbu hardwarového a sotwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a sotwarového

vybavení třelch osob.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen

jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících

poplatků. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosg po dobu, kdy jsou zobrazovány na webovém

rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně

sjednaných podmínek.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o

nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu plal pouze v případech, kdy je

zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.3. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář

obsahuje zejména informace o:

3.3.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní

obchodu),

3.3.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

3.3.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

3.4. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky

kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.

Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknulm na tlačítko „Potvrdit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou

prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí

elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále

jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.5. Prodávající je oprávněn v závislosg na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané

náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.6. Doručenou kompletní objednávku kupujícího potvrdí prodávající bezodkladně elektronickou poštou. Tím je uzavřena

kupní smlouva.

3.7. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu s osobami, které dříve podstatným

způsobem porušily své povinnosg z uzavřené smlouvy vůči prodávajícímu. V takovém případě toto prodávající sdělí

kupujícímu nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení objednávky a kupní smlouva tak uzavřena není.

3.8. Kupující souhlasí s použilm komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé

kupujícímu při použil komunikačních prostředků na dálku v souvislosg s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové

připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu

následujícími způsoby:

• bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 283178086 / 0300, vedený u společnosg Vieworks s.r.o. (dále

jen „účet prodávajícího“);

• bezhotovostně prostřednictvím platební karty přes platební bránu;• hotově na dobírku

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplagt prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené

výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. V případě platby v hotovosg či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzel zboží. V případě

bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.4. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky

na účet prodávajícího.

4.5. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající

ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z

přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické

podobě na elektronickou adresu kupujícího.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

e) Kupující - spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzel zboží, bez uvedení důvodu

odstoupení. Tuto skutečnost (odstoupení) sdělí prodávajícímu, doporučujeme písemně na adresu: Na Zatlance 1151/8,

Praha 5,150 00, elektronicky na adresu: info@yogamovement.cz nebo jiným jednoznačným prohlášením. Kupující,

který odstoupil od kupní smlouvy, je povinen zaslat nebo předat prodávajícímu zboží nepoužité a nepoškozené do 14 dnů

od odstoupení od smlouvy. Zboží je možné zaslat na adresu výše uvedené provozovny prodávajícího nebo předat zboží

přímo prodejci na uvedené adrese. Náklady na dopravu zboží zpět prodávajícímu hradí kupující. Finanční částka za vrácené

zboží včetně nákladů na dodání zboží k zákazníkovi, pokud byly účtovány, bude zákazníkovi vrácena bez zbytečného

odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, stejným způsobem, jakým byla tato částka přijata. Jestliže

spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrál prodávající náklady na dodání

zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo

ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na

mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká

obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, adresa:

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát – oddělení ADR

Štěpánská 796/44

110 00 Praha 1

Email: adr@coi.cz

Web: adr.coi.cz

6. Dodání zboží

Dodací lhůta začíná běžet ode dne uzavření kupní smlouvy. V případě, že zboží je na skladě, prodávající je vyexpeduje nebo

předá dopravci do 5 pracovních dnů. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je

způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.

V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci do 5 dnů, oznámí prodávající

předpokládaný termín dodání kupujícímu nejméně 24 hodin předem. Dodací lhůta se považuje za splněnou, jestliže zboží

bude připraveno v místě plnění k předání zákazníkovi nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací

lhůty.

Maximální dodací lhůta činí 30 dní od uzavření kupní smlouvy. Je-li prodávající v prodlení s odevzdáním věci, může kupující

od smlouvy odstoupit, nesplní-li prodávající svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu kupující poskytl.

Kupující může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že prodávající odmítl plnit nebo je plnění v

určeném čase nezbytné s ohledem na okolnosg při uzavření smlouvy anebo kupující sdělil prodávajícímu před uzavřením

smlouvy, že je dodání v určitý čas nezbytné.

Prodávající vrál bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů po odstoupení od smlouvy, kupujícímu všechna peněžitá

plnění, která kupující podle smlouvy uhradil. K vrácení peněz spotřebiteli může dojít až poté, co prodejce obdrží své zboží

zpět nebo obdrží doklad o jeho odeslání.V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno

v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s

jiným způsobem doručení.

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě

jakýchkoliv závad se doporučuje co nejdříve oznámit tuto skutečnost přepravci (doporučujeme tak učinit nejpozději

následující pracovní den od převzel zásilky). Pokud kupující zjisl po rozbalení nepoškozeného obalu vadu na zboží,

doporučujeme kontaktovat prodejce co nejdříve (ideálně nejpozději následující pracovní den od převzel zásilky). V

případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknul do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce

převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.

V případě, že si kupující dodávané zboží nejpozději do 7 kalendářních dnů ode dne, kdy k tomu bude písemně vyzván

prodávajícím, nepřevezme, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. V případě, že je z důvodů na straně

kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen

uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Další práva a povinnosg stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li

prodávajícím vydány.

7. Práva z vadného plnění, reklamace

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží je při převzel kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, bez vad. Zejména

prodávající odpovídá kupujícímu, že věc odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosg, funkčnosg,

kompagbilitě a jiným ujednaným vlastnostem, je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající

souhlasil. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastnosl a) je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto

druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třelch osob a právní předpisy, b) věc množstvím, jakosl a dalšími

vlastnostmi, včetně životnosg, funkčnosg, kompagbility a bezpečnosg, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu,

které může kupující rozumně očekávat, c) je dodána s příslušenstvím, včetně obalu.

Výše uvedené se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá

vlastnost věci liší a kupující s lm při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.

Práva a povinnosg smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy,

zejména zák. č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a ve vztahu ke spotřebitelům zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně

spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzel. Projeví-li se vada v průběhu jednoho

roku od převzel, má se za to, že věc byla vadná již při převzel, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží

po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

Má-li zboží vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nového zboží bez vady

nebo opravu zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný;

to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady, a to, zda může dalším

způsobem být vada odstraněna bez značných oblží pro kupujícího.

Pro případ uplatnění práva na odstranění vady opravou věci má kupující právo, aby vada byla bezplatně, včas a řádně

odstraněna. Prodávající je povinen reklamovanou vadu odstranit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30

kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace a ve stejné lhůtě informovat o vyřízení reklamace kupujícího. Za

odstranitelné vady se považují takové vady, které lze opravou odstranit, aniž by utrpěl vzhled, funkce a kvalita výrobku.

Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, může zákazník požadovat výměnu zboží. Pokud není výměna zboží

možná, může zákazník od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží.

V případě vady odstranitelné má zákazník právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy, pokud zákazník nemůže

pro opětovné vyskytnul odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad zboží řádně užívat. O

opětovné vyskytnul vady po opravě jde tehdy, jestliže se stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát

odstraňována, vyskytne potřel. Větším počtem vad trpí zboží tehdy, má-li v době uplatnění reklamace současně nejméně

tři odstranitelné vady.V případě vady odstranitelné má Kupující právo na výměnu zboží nebo pro případ podstatného porušení smlouvy též na

odstoupení od kupní smlouvy, pokud reklamace nebyla vyřízena do 30 kalendářních dnů ode dne jejího uplatnění a

kupující nebyl o jejím vyřízení informován, a nedošlo k jiné dohodě o době vyřízení reklamace.

Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud a) prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji

neodstranil v souladu s předchozími odstavci; b) pokud se vada projeví opakovaně; c) pokud je vada podstatným

porušením smlouvy nebo d) je z prohlášení prodávajícího nebo z okolnosl zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené

době nebo bez značných oblží pro kupujícího.

Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou kupující obdržel.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná. Má se za to (dokud nebude prokázán opak), že vada

není nevýznamná.

Za neodstranitelnou vadu se považuje taková vada, kterou nelze odstranit nebo její odstranění není účelné s přihlédnulm

ke všem rozhodným okolnostem.

Jde-li o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby zboží bylo řádně užíváno jako zboží bez vady, má zákazník právo:

a) požadovat výměnu zboží za bezvadné, nebo

b) odstoupit od kupní smlouvy,

V případě, že charakter neodstranitelné vady nebrání řádnému užívání zboží a zákazník nepožaduje výměnu zboží, má

právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby předmět prodeje byl řádně užíván jako výrobek bez vady, má

kupující, nestanoví-li zákon jinak, právo požadovat výměnu výrobku za nový nebo odstoupit od kupní smlouvy.

Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou zboží bez vady a vadného zboží, které kupující obdržel.

Zjisl-li kupující při převzel zboží vady, je povinen tyto skutečnosg sdělit prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co

vadu mohl zjisgt. Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při

pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnul

reklamace. Oznámit reklamaci je možné telefonicky, e-mailem, prostřednictvím poštovní přepravy nebo jiným způsobem,

na adresu nebo kontakt provozovny (sídla).

K reklamaci je třeba doložit zboží v kompletním stavu, dále doporučujeme sdělit datum dodání zboží, název výrobku,

reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci ihned, ve

složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace bude vyřízena bez zbytečných odkladů, a to nejpozději do 30 dnů

ode dne uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace musí prodávající ve stejné lhůtě kupujícího informovat.

S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci ve své

provozovně. Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum,

kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje

kupujícího pro účely poskytnul informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené

k provedení opravy.

Kupující má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním oprávněné reklamace.

Kupující je povinen po vyřízení reklamace předmět prodeje převzít bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode

dne, kdy byl o jejím vyřízení informován.

Požaduje-li Kupující, který je v prodlení s převzelm předmětu prodeje, jeho opětovné odeslání, pak je Prodávající povinen

odeslat Předmět prodeje Kupujícímu jen za podmínky, že mu budou ze strany Kupujícího předem uhrazeny veškeré

náklady související s lmto odesláním.

Právní úprava mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je obsažena zejména v ustanoveních § 20d a násl. zákona o

ochraně spotřebitele.

Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká

prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu lm vzniklé.Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosg prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosg prodávajícího, uplatňuje

kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny Na Zatlance 1151/8 nebo na e-mailové adrese info@yogamovement.cz

Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

8. Storno objednávky

Storno objednávky je možné na základě dohody mezi prodávajícím a kupujícím.

V případě, že se kupující rozhodne nákup zboží zrušit (v době než bude zboží prodávajícím předáno přepravci) je povinen

neprodleně o tomto prodávajícího informovat telefonicky nebo e-mailem.

9. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 občanského

zákoníku.

10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Prodávající prohlašuje, že ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je prodávajícím poskytována

v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosg se zpracováním

osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR), a v souladu s dalšími

platnými právními předpisy. Podrobné informace o zpracování a ochraně osobních údajů kupujícího ze strany

prodávajícího jsou k dispozici zde.

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce

provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího

o změně ve svých osobních údajích.

Kupující souhlasí s lm, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že se jedná o jejich dobrovolné poskytnul.

11. DORUČOVÁNÍ

Nebude-li dohodnuto jinak nebo není-li právními předpisy umožněna jiná forma, veškerá korespondence související s

kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně

prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické

pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu.

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky plal ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické

objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Při trvalém smluvním vztahu (je-li písemně

uzavřena rámcová kupní smlouva) s kupujícím, má kupující právo odstoupit od smlouvy, dojde-li po podpisu smlouvy k

podstatné změně podmínek. Odešle-li objednávku po dni, v němž došlo ke změně podmínek, plal, že se změnou souhlasí.

Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci.

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění

platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp.

expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případě

prokazatelně dohodnuto jinak. Obchodní podmínky prodávající zašle na kontaktní e-mail kupujícího bezodkladně po

uzavření kupní smlouvy. Odeslanou objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán.

Účastníci se výslovně dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosg zákonem č.

89/2012 Sb.

Jednotlivé kupní smlouvy jsou uloženy u prodávajícího v elektronické podobě. Kupující obdrží znění kupní smlouvy, které je

účastníkem, bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy, na jím uvedený e-mail. Dále kupující obdrží na tento e-mail ve

stejné lhůtě obchodní podmínky prodávajícího. Dále prodávající poskytne kupujícímu úplné znění kupní smlouvy včetně

obchodních podmínek na jeho žádost.

Pokud vztah související s užilm webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní

(zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem, s vyloučením kolizních norem.Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému

povolování.

Neplatnosl nebo neúčinnosl jednoho ustanovení obchodních podmínek není dotčena platnost ostatních ustanovení.

‍

Stáhněte si naši aplikaci
Sledujte nás na
Kontakt
+420 702 157 021
studio@yogamovement.cz
Na Zatlance 1151/8
Praha 5 — Smíchov
150 00
Po—Pá
7—13  15—21
So—Ne*
*
dle rozvrhu
Často hledáte
Poprvé na lekciCeníkFAQSleva 20 %Rozvrh ↗O násLektořiPořádáme
Informace
Provozní řádOchrana osobních údajúVšeobecné obchodní podmínkyObchodní podmínky pro e-shopKreativní voucher MPO
Financováno Evropskou unií – Next Generation EU
Copyright © 2025 Yoga Movement. Všechna práva vyhrazena.
Vdechlo život
Vaněk.Studio