Obchodní podmínky pro E-shop
Vieworks s.r.o.
Vejvodova 445/1
Praha 1, 110 00
IČO: 26148021
DIČ: CZ26148021
Zapsán u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 74489
PROVOZOVNA
Yoga Movement
Na Zatlance 1151/8,
Praha 5 – 150 00
KONTAKTNÍ ÚDAJE POSKYTOVATELE
Recepce:
info@yogamovement.cz
+420 702 157 021
ZODPOVĚDNÁ OSOBA
Adéla Porubská
adela@yogamovement.cz
+420 777 117 299
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosg Vieworks s.r.o., se sídlem Vejvodova
445/1, 110 00 Praha 1, zapsané v obchodním rejstříku (dále jen „prodávající“) upravují vzájemná práva a povinnosg
smluvních stran vzniklé v souvislosg nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi
prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu
prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.yogamovement.cz, a to
prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“) a další související právní vztahy.
1.2. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě
mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součásl kupní smlouvy.
1.4. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a
povinnosg stran vzniklá po dobu účinnosg předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského
rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V
případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z
webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje.
Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třelm osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců
nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosg z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou
údržbu hardwarového a sotwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a sotwarového
vybavení třelch osob.
3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen
jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících
poplatků. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosg po dobu, kdy jsou zobrazovány na webovém
rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně
sjednaných podmínek.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o
nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu plal pouze v případech, kdy je
zboží doručováno v rámci území České republiky.
3.3. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář
obsahuje zejména informace o:
3.3.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní
obchodu),
3.3.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
3.3.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
3.4. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky
kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.
Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknulm na tlačítko „Potvrdit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou
prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí
elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále
jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.5. Prodávající je oprávněn v závislosg na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané
náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.6. Doručenou kompletní objednávku kupujícího potvrdí prodávající bezodkladně elektronickou poštou. Tím je uzavřena
kupní smlouva.
3.7. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu s osobami, které dříve podstatným
způsobem porušily své povinnosg z uzavřené smlouvy vůči prodávajícímu. V takovém případě toto prodávající sdělí
kupujícímu nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení objednávky a kupní smlouva tak uzavřena není.
3.8. Kupující souhlasí s použilm komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé
kupujícímu při použil komunikačních prostředků na dálku v souvislosg s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové
připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu
následujícími způsoby:
• bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 283178086 / 0300, vedený u společnosg Vieworks s.r.o. (dále
jen „účet prodávajícího“);
• bezhotovostně prostřednictvím platební karty přes platební bránu;• hotově na dobírku
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplagt prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené
výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. V případě platby v hotovosg či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzel zboží. V případě
bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.4. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky
na účet prodávajícího.
4.5. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající
ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z
přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické
podobě na elektronickou adresu kupujícího.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
e) Kupující - spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzel zboží, bez uvedení důvodu
odstoupení. Tuto skutečnost (odstoupení) sdělí prodávajícímu, doporučujeme písemně na adresu: Na Zatlance 1151/8,
Praha 5,150 00, elektronicky na adresu: info@yogamovement.cz nebo jiným jednoznačným prohlášením. Kupující,
který odstoupil od kupní smlouvy, je povinen zaslat nebo předat prodávajícímu zboží nepoužité a nepoškozené do 14 dnů
od odstoupení od smlouvy. Zboží je možné zaslat na adresu výše uvedené provozovny prodávajícího nebo předat zboží
přímo prodejci na uvedené adrese. Náklady na dopravu zboží zpět prodávajícímu hradí kupující. Finanční částka za vrácené
zboží včetně nákladů na dodání zboží k zákazníkovi, pokud byly účtovány, bude zákazníkovi vrácena bez zbytečného
odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, stejným způsobem, jakým byla tato částka přijata. Jestliže
spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrál prodávající náklady na dodání
zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo
ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na
mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká
obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, adresa:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 796/44
110 00 Praha 1
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
6. Dodání zboží
Dodací lhůta začíná běžet ode dne uzavření kupní smlouvy. V případě, že zboží je na skladě, prodávající je vyexpeduje nebo
předá dopravci do 5 pracovních dnů. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je
způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.
V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci do 5 dnů, oznámí prodávající
předpokládaný termín dodání kupujícímu nejméně 24 hodin předem. Dodací lhůta se považuje za splněnou, jestliže zboží
bude připraveno v místě plnění k předání zákazníkovi nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací
lhůty.
Maximální dodací lhůta činí 30 dní od uzavření kupní smlouvy. Je-li prodávající v prodlení s odevzdáním věci, může kupující
od smlouvy odstoupit, nesplní-li prodávající svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu kupující poskytl.
Kupující může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že prodávající odmítl plnit nebo je plnění v
určeném čase nezbytné s ohledem na okolnosg při uzavření smlouvy anebo kupující sdělil prodávajícímu před uzavřením
smlouvy, že je dodání v určitý čas nezbytné.
Prodávající vrál bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů po odstoupení od smlouvy, kupujícímu všechna peněžitá
plnění, která kupující podle smlouvy uhradil. K vrácení peněz spotřebiteli může dojít až poté, co prodejce obdrží své zboží
zpět nebo obdrží doklad o jeho odeslání.V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno
v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s
jiným způsobem doručení.
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě
jakýchkoliv závad se doporučuje co nejdříve oznámit tuto skutečnost přepravci (doporučujeme tak učinit nejpozději
následující pracovní den od převzel zásilky). Pokud kupující zjisl po rozbalení nepoškozeného obalu vadu na zboží,
doporučujeme kontaktovat prodejce co nejdříve (ideálně nejpozději následující pracovní den od převzel zásilky). V
případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknul do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce
převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.
V případě, že si kupující dodávané zboží nejpozději do 7 kalendářních dnů ode dne, kdy k tomu bude písemně vyzván
prodávajícím, nepřevezme, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. V případě, že je z důvodů na straně
kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen
uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Další práva a povinnosg stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li
prodávajícím vydány.
7. Práva z vadného plnění, reklamace
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží je při převzel kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, bez vad. Zejména
prodávající odpovídá kupujícímu, že věc odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosg, funkčnosg,
kompagbilitě a jiným ujednaným vlastnostem, je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající
souhlasil. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastnosl a) je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto
druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třelch osob a právní předpisy, b) věc množstvím, jakosl a dalšími
vlastnostmi, včetně životnosg, funkčnosg, kompagbility a bezpečnosg, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu,
které může kupující rozumně očekávat, c) je dodána s příslušenstvím, včetně obalu.
Výše uvedené se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá
vlastnost věci liší a kupující s lm při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.
Práva a povinnosg smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy,
zejména zák. č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a ve vztahu ke spotřebitelům zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzel. Projeví-li se vada v průběhu jednoho
roku od převzel, má se za to, že věc byla vadná již při převzel, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží
po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
Má-li zboží vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nového zboží bez vady
nebo opravu zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný;
to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady, a to, zda může dalším
způsobem být vada odstraněna bez značných oblží pro kupujícího.
Pro případ uplatnění práva na odstranění vady opravou věci má kupující právo, aby vada byla bezplatně, včas a řádně
odstraněna. Prodávající je povinen reklamovanou vadu odstranit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30
kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace a ve stejné lhůtě informovat o vyřízení reklamace kupujícího. Za
odstranitelné vady se považují takové vady, které lze opravou odstranit, aniž by utrpěl vzhled, funkce a kvalita výrobku.
Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, může zákazník požadovat výměnu zboží. Pokud není výměna zboží
možná, může zákazník od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží.
V případě vady odstranitelné má zákazník právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy, pokud zákazník nemůže
pro opětovné vyskytnul odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad zboží řádně užívat. O
opětovné vyskytnul vady po opravě jde tehdy, jestliže se stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát
odstraňována, vyskytne potřel. Větším počtem vad trpí zboží tehdy, má-li v době uplatnění reklamace současně nejméně
tři odstranitelné vady.V případě vady odstranitelné má Kupující právo na výměnu zboží nebo pro případ podstatného porušení smlouvy též na
odstoupení od kupní smlouvy, pokud reklamace nebyla vyřízena do 30 kalendářních dnů ode dne jejího uplatnění a
kupující nebyl o jejím vyřízení informován, a nedošlo k jiné dohodě o době vyřízení reklamace.
Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud a) prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji
neodstranil v souladu s předchozími odstavci; b) pokud se vada projeví opakovaně; c) pokud je vada podstatným
porušením smlouvy nebo d) je z prohlášení prodávajícího nebo z okolnosl zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené
době nebo bez značných oblží pro kupujícího.
Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou kupující obdržel.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná. Má se za to (dokud nebude prokázán opak), že vada
není nevýznamná.
Za neodstranitelnou vadu se považuje taková vada, kterou nelze odstranit nebo její odstranění není účelné s přihlédnulm
ke všem rozhodným okolnostem.
Jde-li o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby zboží bylo řádně užíváno jako zboží bez vady, má zákazník právo:
a) požadovat výměnu zboží za bezvadné, nebo
b) odstoupit od kupní smlouvy,
V případě, že charakter neodstranitelné vady nebrání řádnému užívání zboží a zákazník nepožaduje výměnu zboží, má
právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit.
Jde-li o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby předmět prodeje byl řádně užíván jako výrobek bez vady, má
kupující, nestanoví-li zákon jinak, právo požadovat výměnu výrobku za nový nebo odstoupit od kupní smlouvy.
Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou zboží bez vady a vadného zboží, které kupující obdržel.
Zjisl-li kupující při převzel zboží vady, je povinen tyto skutečnosg sdělit prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co
vadu mohl zjisgt. Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při
pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnul
reklamace. Oznámit reklamaci je možné telefonicky, e-mailem, prostřednictvím poštovní přepravy nebo jiným způsobem,
na adresu nebo kontakt provozovny (sídla).
K reklamaci je třeba doložit zboží v kompletním stavu, dále doporučujeme sdělit datum dodání zboží, název výrobku,
reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci ihned, ve
složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace bude vyřízena bez zbytečných odkladů, a to nejpozději do 30 dnů
ode dne uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace musí prodávající ve stejné lhůtě kupujícího informovat.
S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci ve své
provozovně. Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum,
kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje
kupujícího pro účely poskytnul informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené
k provedení opravy.
Kupující má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním oprávněné reklamace.
Kupující je povinen po vyřízení reklamace předmět prodeje převzít bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode
dne, kdy byl o jejím vyřízení informován.
Požaduje-li Kupující, který je v prodlení s převzelm předmětu prodeje, jeho opětovné odeslání, pak je Prodávající povinen
odeslat Předmět prodeje Kupujícímu jen za podmínky, že mu budou ze strany Kupujícího předem uhrazeny veškeré
náklady související s lmto odesláním.
Právní úprava mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je obsažena zejména v ustanoveních § 20d a násl. zákona o
ochraně spotřebitele.
Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká
prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu lm vzniklé.Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosg prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosg prodávajícího, uplatňuje
kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny Na Zatlance 1151/8 nebo na e-mailové adrese info@yogamovement.cz
Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
8. Storno objednávky
Storno objednávky je možné na základě dohody mezi prodávajícím a kupujícím.
V případě, že se kupující rozhodne nákup zboží zrušit (v době než bude zboží prodávajícím předáno přepravci) je povinen
neprodleně o tomto prodávajícího informovat telefonicky nebo e-mailem.
9. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 občanského
zákoníku.
10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Prodávající prohlašuje, že ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je prodávajícím poskytována
v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosg se zpracováním
osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR), a v souladu s dalšími
platnými právními předpisy. Podrobné informace o zpracování a ochraně osobních údajů kupujícího ze strany
prodávajícího jsou k dispozici zde.
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce
provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího
o změně ve svých osobních údajích.
Kupující souhlasí s lm, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že se jedná o jejich dobrovolné poskytnul.
11. DORUČOVÁNÍ
Nebude-li dohodnuto jinak nebo není-li právními předpisy umožněna jiná forma, veškerá korespondence související s
kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně
prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické
pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky plal ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické
objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Při trvalém smluvním vztahu (je-li písemně
uzavřena rámcová kupní smlouva) s kupujícím, má kupující právo odstoupit od smlouvy, dojde-li po podpisu smlouvy k
podstatné změně podmínek. Odešle-li objednávku po dni, v němž došlo ke změně podmínek, plal, že se změnou souhlasí.
Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci.
Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění
platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp.
expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případě
prokazatelně dohodnuto jinak. Obchodní podmínky prodávající zašle na kontaktní e-mail kupujícího bezodkladně po
uzavření kupní smlouvy. Odeslanou objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán.
Účastníci se výslovně dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosg zákonem č.
89/2012 Sb.
Jednotlivé kupní smlouvy jsou uloženy u prodávajícího v elektronické podobě. Kupující obdrží znění kupní smlouvy, které je
účastníkem, bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy, na jím uvedený e-mail. Dále kupující obdrží na tento e-mail ve
stejné lhůtě obchodní podmínky prodávajícího. Dále prodávající poskytne kupujícímu úplné znění kupní smlouvy včetně
obchodních podmínek na jeho žádost.
Pokud vztah související s užilm webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní
(zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem, s vyloučením kolizních norem.Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému
povolování.
Neplatnosl nebo neúčinnosl jednoho ustanovení obchodních podmínek není dotčena platnost ostatních ustanovení.
